Associació Resitua't - Telèfon : 639 830 553 / 678 404 982

Nou servei de préstec pels nostres socis

Quan juguem no tenim cap intenció d’aprendre, juguem per gaudir i distreure’ns. Tot i així, l’aprenentatge pren un paper fonamental en el joc. És per això que, pels infants, l’activitat principal per a desenvolupar-se i aprendre és el joc. Tanmateix, el joc estimula les habilitats dels infants i, en el nucli familiar, fomenta les relacions i la comunicació.

Tenint molt en compte aquesta premisa, l’associació ReSitua’t, a partir de gener de 2017, posarà a disposició dels seus socis els seus jocs a través d’un catàleg i un servei de préstec totalment gratuït.

Els jocs que oferim al nostre servei de préstec gratuït són jocs per a fomentar les habilitats cognitives (Jocs d’estratègia, cooperatius, puzzles, etc.) i que afavoreixen a potenciar les diferents àrees de cervell (l’atenció, la planificació, la memòria, l’àrea seqüencial i l’àrea simultània). Tanmateix, els nostres jocs afavoreixen un ambient familiar d’escolta, participació i cooperació.

Informa’t del funcionament del servei de préstec i consulta el nostre catàleg de jocs a la nostra seu de Figueres o al nostre correu electrònic associacio.resituat@gmail.com.