Associació Resitua't - Telèfon : 639 830 553 / 678 404 982

L’Associació ReSitua’t és una entitat sense afany de lucre nascuda l’any 2012 a partir de la voluntat d’un grup de professionals de la salut, especialitzats en el tractament de les diferents problemàtiques que afecten a les persones en el decurs del seu cicle vital, per abordar conjuntament la problemàtica de la marginalitat i l’exclusió social i treballar per realitzar iniciatives per la promoció de la salut per persones en risc d’exclusió social.

L’entitat desenvolupa una labor de caràcter social i terapèutica la finalitat de la qual és promoure i desenvolupar iniciatives socials que permetin acostar aquest tipus de serveis als més desafavorits. Any rere any, l’associació ha anat ampliant el ventall d’àrees professionals terapèutiques pels seus projectes socials.

Actualment l’associació actua a la província de Girona realitzant el Programa ESPAI al centre Sanitari de Figueres i el Projecte ESCOLA XXI a tres escoles de Girona. Tanmateix, l’entitat ofereix diferents serveis de psicologia General Sanitària a nivell privat en un Centre Sanitari a la localitat de Figueres.

L’Associació ReSitua’t desenvolupa una labor de caràcter social i terapèutica amb les següents finalitats:

1. Aprofundir en l’atenció integral de les persones mitjançant el treball terapèutic en les diferents àrees de la societat i en les diferents fases evolutives de les persones.
  2. La promoció i el desenvolupament d’iniciatives psicoterapèutiques en l’àmbit social, clínic i/o educatiu.
  3. Millorar la predisposició a l’aprenentatge en la població infanto- juvenil per tal de millorar les seves oportunitats en el món laboral i afavorir la cohesió social.

Consulta els nostres
ESTATUTS

Consulta les memòries d’activitats:

Memòria d’activitats 2013

Memòria d’activitats 2014