Associació Resitua't - Telèfon : 639 830 553 / 678 404 982

SERVEI PSICOPEDAGÒGIC

<- Torna a Serveis

El servei psicopedagògic, és un servei adreçat a infants i adolescents amb edats compreses entre els 4 i els 18 anys que presenten dificultats en el seu desenvolupament. Per tal d’atendre d’una manera integral les diverses necessitats dels infants i adolescents, l’associació compta amb un equip de professionals format per psicòlegs, logopedes i psicomotricistes.

Treballem des d’una perspectiva centrada en la persona, pel que cada cas és tractat de forma individual i única. Així mateix, atenent a les particularitats que envolten a cada infant o adolescent, el servei pot considerar oportuna la implicació dels diversos agents que hi incideixen (família, escola, …).

El servei ofereix assistència especialitzada mitjançant consultes, avaluació i diagnòstic i tractament, orientació a pares, assessorament a escoles i institucions, orientació vocacional…

Treballem amb una atenció individuaitzada i/o en grup a l’espai de l’associació, interdisciplinàriament amb tots els membres de l’equip i ens coordinem amb d’altres professionals que actuin vers l’infant i/o la família: metges, mestres, EAP’s, educadors socials, professionals CSMIJ, CSMA, etc.

Consulta el nostre PROGRAMA ESPAI per oferir tractament a persones amb baixos recursos econòmics.