QUI SOM - Centre de psicologia
Associació Resitua't - Telèfon : 639 830 553 / 678 404 982

PRESENTACIÓ

L’Associació ReSitua’t és una entitat sense afany de lucre nascuda l’any 2012 a partir de la voluntat d’un grup de professionals de la psicologia, especialitzats en el tractament de les diferents problemàtiques que afecten a les persones en el decurs del seu cicle vital, d’abordar conjuntament els factors que incideixen en la construcció de la personalitat i oferir, des del treball psicoterapèutic, espais d’acompanyament.

L’entitat desenvolupa una labor de caràcter social i terapèutica la finalitat de la qual és promoure i desenvolupar iniciatives psicoterapèutiques que permetin acostar aquest tipus de seveis als més desafavorits. Any rere any, l’associació ha anat ampliant el ventall d’àrees professionals terapèutiques pels seus projectes socials.

Actualment l’associació actua a la província de Girona realitzant el Programa ESPAI a Figueres i el Projecte ESCOLA XXI a tres escoles de Girona. Tanmateix, l’entitat ofereix diferents serveis sanitaris a nivell privat en el seu Centre Sanitari a la localitat de Figueres.

Consulta les memòries d’activitats:

Memòria d’activitats 2013

Memòria d’activitats 2014